Majdnem elaludtam rajta, de azért a végére sikerült bedobniuk egy aranyos poént. 🙂
Ira Kodich
5 év korábban
Ebbol a filmbol sokkal tobbet ki lehetett volna hozni. Erthetetlen a folytonos táska viseles, foleg h felnottkent is roszaszint hord, mikozben rengeteg mas modszerrel is meg lehetett volna oldani.
Stb stb.
Ez a film egy szerencsetlenseg.
Trash
5 év korábban
Eredeti címe: L’uomo senza gravità
Bonfanti rendezésében egy elcsent történet elevenedik
fel – eléggé el nem ítélhető módon (?!).
Stephen King tavalyi (2018.) novellája, az Elevation –
mily véletlen! – egy emberről szól, aki egyre
könnyebbé válik, sőt, a végén lebegni kezd.
A film maga éppen nézhető kategóriát képvisel.
Oscar lebegése néhol nevetséges, életszerűként pláne
nem tudta ábrázolni, elhitetni a nézővel.
Igaz, itt másképp alakul a történet, Oscar nem fejleszti,
ellenkezőleg: bele akar olvadni a szürke hétköznapokba.
Ugrálós, exponenciális történet-mesélési síkja kapkodó,
néhol összecsapott gondolatmenetet próbál átvinni
a néző érzelemvilágába – hasztalan.
Film nem ad többet, mint a kijózanító becsapódást,
amikor egy légballon tüskéhez érve a földön köt ki.
Majdnem elaludtam rajta, de azért a végére sikerült bedobniuk egy aranyos poént. 🙂
Ebbol a filmbol sokkal tobbet ki lehetett volna hozni. Erthetetlen a folytonos táska viseles, foleg h felnottkent is roszaszint hord, mikozben rengeteg mas modszerrel is meg lehetett volna oldani.
Stb stb.
Ez a film egy szerencsetlenseg.
Eredeti címe: L’uomo senza gravità
Bonfanti rendezésében egy elcsent történet elevenedik
fel – eléggé el nem ítélhető módon (?!).
Stephen King tavalyi (2018.) novellája, az Elevation –
mily véletlen! – egy emberről szól, aki egyre
könnyebbé válik, sőt, a végén lebegni kezd.
A film maga éppen nézhető kategóriát képvisel.
Oscar lebegése néhol nevetséges, életszerűként pláne
nem tudta ábrázolni, elhitetni a nézővel.
Igaz, itt másképp alakul a történet, Oscar nem fejleszti,
ellenkezőleg: bele akar olvadni a szürke hétköznapokba.
Ugrálós, exponenciális történet-mesélési síkja kapkodó,
néhol összecsapott gondolatmenetet próbál átvinni
a néző érzelemvilágába – hasztalan.
Film nem ad többet, mint a kijózanító becsapódást,
amikor egy légballon tüskéhez érve a földön köt ki.